Tillbaka i spåret!

Efter 2 dagars frivilligt uppehåll med bloggen är jag nu 'Back on track'. Har fifflat med designen som en tok nu, är fortfarande inte nöjd, men det får duga för stunden..

Idag ska jag köra ner till Gryt med mamma där hon ska göra ett jobb och jag får övningsköra hela vägen :) På hemvägen ska vi nog stanna i Söderköping och ta oss en glass, mums! Sen ska jag direkt till trafikskolan och plugga teori, tycker man borde lärt sig något de här 2 dagarna jag bara suttit och läst, läst, läst. Vi får hoppas!

Imorgon smäller det! Haha, jag tror vi kommer ha jätteskoj :) Förfest hos Malin och sen Otten. (egentligen Palace, men det är bara jag som vet om, shhh!) Vet inte riktigt vart jag sover sen, om jag tar taxi hem eller om jag kanske kan sova hos Malin? Vi får se hur det blir :)

Nu ska jag sminka mig lite och sen åker vi :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0