You've changed my whole life

Våran plan att se drive-in-bion igår vart inte så lyckad. Vi kommer dit, gratis popcorn och läsk, sätter oss i bilen och väntar på att filmen ska börja. Något som ska tilläggas är att Johans fina bil är hos lackerarn och vi fick därmed åka runt i deras Volvo 240, veteranbilen. Något mer som ska tilläggas är att den, pga att den är över 30 år gammal, inte har någon radio. Precis innan filmen ska börja berättar dom vad FM-frekvensen är. Jaha. Man lyssnar på filmen i bilen via radion. Smart, väldigt smart.. om man har radio i bilen alltså. Det var bara att åka hem då?

Idag har jag haft praktik, dock väldigt mycket gesällträning idag eftersom jag bara hade en ynka kund inbokad. Tränade uppbyggnadsfön och långhår. Fick mycket hjälp av Peter med uppbyggnadsfönen, det var skönt. Inte långt kvar nu. Usch.

Ikväll blir det lungt eftersom jag och Johan åker till Eskilstuna imorgon och sover över där. Ska kolla på Let's Move vår-avslutning, träffa Stina, gå på jobbintervju och ha möte och hösten med Maria. Och såklart fira 4 månader med Johan <3

Nu blir det film! Se klart Get Smart som Johan och jag började se igår men som jag hann somna till inom 15 minuter av filmen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0