EMO(tional)

Idag på jobbet klippte jag en liten emo-tjej på 15 friska vårar. Hon  var faktiskt rätt söt för att vara emo! Det är kanske inte snyggaste frisyrerna dom har alltid, men dom är jäkla kul att klippa.. Den här tjejen klippte jag page-nacke på och lå-å-ånga "tåtar" i fram där hon hade några slingor i blondt (resten brunt) och en lugg. Jag haffade henne direkt som fri dam på gesällen och när jag frågade henne såg det ut som jag var världens snällaste som frågade henne, haha! Söt tjej. Trevlig var hon också, för att vara emo alltså ;)

Nu blir det att ringa till Johan innan jag somnar. Det är ju trots allt gesällträning imorgon i skolan mellan 9-15 så jag måste få lite sömn.. Jag ska färga, klippa och göra uppbyggnadsfön på Kajsa då, ska bli najs!

Imorgon kväll blir det resturang med Johan <3 Tiden går fort när man har roligt ;)

Nu väntar sängen på mig! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0