Vad man gör får man stå för

Ojoj, igår var det verkligen fullt ös - medvetslös! Jag åkte till Tina runt 18 då vi bara slappade och gjorde oss iordning i lugn och ro. Runt 21.30 tog vi spårvagnen mot David där det var 7 killar och ett Guitarr Hero. Resten kanske ni kan figuera ut själva? Det var inte världens ös men David, Tina, Niclas och jag började dricka och någon timme senare åkte GH ut ur bilden och partyt började. Det var en halv musikal hemma hos David men kul hade vi! Älskling ringde precis innan vi skulle till Hugo, jag saknar mitt hjärta!

Vi kom till Hugo rätt fort och hade verkligen hur kul som helst! Dansade hela natten och träffade på alla möjliga folk, både på gott och ont. Tänk hur mycket en liten person kan förstöra ens kväll? Sket i det och dansade vidare med grabbarna och Tina, det blev som vanligt fyllekäk på Max och oooooj vad den burgaren satt fint! Fick skjuts hem av en Maxare, Jocke tror jag minsann att han hette, tack för det. Tina och jag däckade i sängen med bums och jag vaknade runt 12.

Nu har jag suttit vid Tinas dator i en timme.. Tina ligger fortfarande och sover förutom då hon då och då vaknar, suckar och klagar högt över hur dåligt hon mår och sedan somnar om. Jag ska kanske erkänna, det är fan inte piggt idag alltså!

Senare idag ska jag träffa min baby! <3 Hoppas på att få åka i nya bilen han är och tittar på idag. Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0