GESÄLLEN, 8 av 10 MOMENT AVKLARADE!

Nu är det äntligen avklarat, gesällen. Det har varit så otroligt påfrestande och det är så skönt att det är gjort. Dagen gick mycket bättre än jag förväntade mig och jag är sjukt stolt! Jag kuggade på Klassisk herr-klippningen och på färgen. Klippningen gjorde jag mitt bästa på men det räckte inte hela vägen. Färgen var bara slarv från min sida och det gör mig irriterad, men det är bara göra om! :) De moment jag var mest osäker på var permanent och uppbyggnadsfönen, det är dom moment jag har haft mest problem med. Det är däremot dom momenten jag fick bäst betyg i.

Var helt övertygad om att jag skulle kugga på permanenten för jag tyckte verkligen inte det var en bra permanent, men när jag sa det till domarna började alla skratta och berättade att jag var den enda som hade fått ett MVG på permanenten! :D Blev så sjukt glad!! Fick VG på uppbyggnadsfönen (!!) och på långhåret :D

Nu är jag 50 kilo lättare nu när det här är över, har varit en tung sten på mina axlar. Nu är det bara 2 veckor kvar till studentveckan börjar, WOO!

Kommentarer
Postat av: Anna

Får gratulera så mycket! Och de två sista delarna är bara att ta om - det fixar du!

kramar / kusinen

2009-05-15 @ 21:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0