Vad är en dag vid vattnet?

Helt underbar om du frågar mig! Jag och Johan packade med oss fika och åkte sedan ner till sjön, åkte lite båt och stannade vid en ö. Solade lite men jag var sååå sugen på att bada så årets första dopp blev av! :D Lite kallt men inte alls farligt, det är ju trots allt bara sista maj. Ah, ih! Sista maj, sen är det juni och det betyder att min studentvecka börjar alldeles snart.. WOH!

Har nog bränt mig som en tok nu, men det gör mig inget.. Då kanske jag har en liiiten chans att bli liiite brun/röd istället för rosa som jag brukar bli. Ikväll sover jag hos Johan men upp tidigt imorgon eftersom han börjar jobba 05.30. Imorgon ska jag till skolan för att öva på utspringet och ha sångövning, ih!

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh härligt med beach!!

2009-06-02 @ 14:38:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0