What happend with happily ever after?

Jag läser din blogg och känner igen mig så väl i allt du skriver. Det gör ont i hjärtat när jag läser och jag lider verkligen med dig baby! Varför kan saker och ting inte bara forsätta som det "alltid" har varit? Allt är så mycket enklare då. Man har planering och rutin på vardagen, och man vänjer sig så lätt vid Vi. Sen kan en sak göra att hela världen vänds upp och ner och man vet varken in eller ut. Jag hoppas du klarar av att vara den starka person jag vet att du är! Du är värd så mycket mer än att behöva vara ledsen. Stegen känns tunga, jag vet, men dom kommer lätta.


So, what happend with happily ever after? I know a couple of people who recently have been dumped och have dumped someone they've been in a relationship with for a longer period of time. Do people just have certain amount of love to give to one person? And then, they just run out of it?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0