Dr. Jones

Nu har jag äntligen fått tid hos en liten knädoktor som ska ta reda på vad det är för strul med mitt ben. Det ska bli skönt att veta vad som inte stämmer men samtidigt skrämmande eftersom det kan vara hur illa eller hur o-illa som helst. Scary. Tänker inte missa att få dansa på Vm detta året med. Icke!

25 mars idag, vilket betyder löööön :D Ska ha körlektion sen, I SNÖ, jag kommer nog krocka, Chanserna till katastrof känns så mycket större när man inte ser vägen ordentligt. Ska nog ner lite tidigare till stan så jag kan köpa mig något fint!

Förresten, min mamma fick ett ganska stressat samtal igår från en uppfödare. Dom frågade om hon ville ha en hund .. samma kväll..! Det var nån tant som hade köpt en hund och sen inte riktigt haft tid för den så hon lämnade tillbaka den. Då ringde uppfödaren mamma och frågade om hon ville "ta över" hunden. Snacka om snabba beslut! Mamma vart jättechockad och glad men hon bestämde sig efter en stund att hon inte skulle ha tid för den hon heller. Men fatta vad mysigt det hade varit!

Nu; Laga lunch och duscha. Stan, körlektion, träffa Dennis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0