::

Sitter här med mina minnen, stirrar på bilderna av dig och mig. Dom säger att jag ser ut att må bra, men om väggar kunde tala skulle de berätta att jag bryter ihop varje dag. Jag trodde vi var rätt men tydligen var det fel, och nu när du lämnat mig kan jag inte se mig själv gå vidare. Nej, jag kan inte ens läsa dagens tidning för de påminner mig om den hemska gårdagen.

Tomt rum. Tomt hjärta. Nu när du har lämnat mig, hur ska jag gå vidare? Jag måste gå vidare.

Jag trodde aldrig du kunde få mig till tårar. En promenad vore ju inte så dåligt, men allt utan dig gör mig ledsen. Jag trodde vi var bra för varandra, jag trodde vi var gjorda för varandra. Att du lämnade mig kom som en chock. Nej, jag kan inte ens läsa dagens tidning för den påminner mig och den hemska gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0