Resefeber?

Jag kommer in i pappas&mammas rum mitt i natten med täcket virat runt mig:

Jag:
Men hallå! Har ni packat än?
Mamma: Va?
Jag: Ja, har ni packat än? Vi ska ju åka snart!
Mamma: Jaha, vart ska vi åka då?
Jag: Men snälla, vi ska till Thailand ju!

För er som inte vet så går jag väldigt mycket i sömnen, även denna natt. Så imorse kom mamma in i mitt rum och säger:

Mamma: Jaha Sara, har du packat än?
Jag: Va?
Mamma: Ja, har du packat än?
Jag: Vadå, vart ska vi åka?
Mamma: Thailand, enligt dig..
Jag (som vid det här laget trodde på att mamma hade bokat en sista minuten): SKA VI!?
Mamma: Nej, det ska vi inte. Men du var inne hos oss inatt och frågade om vi hade packat.
Jag: Men vadå, ska vi inte åka någonstans då?

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, vill du åka någonstans så kan jag packa på en sekund :D thailand låter bra för mig ;)

2008-11-16 @ 18:01:03
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: C.

Hahahhaha! OMG! Du och ditt "gå-i-sömnen-problem" ät upp min pappa då ;)

2008-11-17 @ 12:56:36
URL: http://gosalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0