Blir glad av samma rus, som en dröm i vackert väder.

Mor, far och 4 av deras vänner åkte precis härifrån. Dom skulle åka buss och hade ett jäkla problem att få iväg sms-biljetterna, haha! "Såna här saker ska en gammal man på 50+ inte behöva pilla med heller!"

Våra gamla grannar från Östra Ryd var här, jättelänge sedan jag träffade dom. Och det förstod man när Marita säger till mig:
- Jaha, kommer killen hit sen så du slipper vara ensam eller?
 
Verkligheter slår en verkligen rätt i ansiktet ibland, och när man minst anar det. Dom flesta trodde nog det skulle vara vi för resten av livet, och ska jag vara ärlig så trodde nog jag det med. Men vad ska man göra? Gå vidare. Och det är precis det jag fortfarande försöker med.

Nej, usch. Jag kan inte sitta hemma ikväll. Inte ensam och absolut inte med dom dumma tankar jag har i huvudet just nu. Så jag ska ta Panodil (igen) och åka och träffa Mysan. Blir självklart en vit kväll idag, men bättre att komma iväg än att sitta här. Dax att fixa iordning sig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0