SummerCamp 09

Nu är jag tillbaka!
Har haft en så otroligt rolig helg i Vingåker med alla Let's Movare!

I torsdags var det lärardag och efter att ha kört så j-vla vilse så kom jag iallafall fram! Hade möte om hösten hela förmiddagen, sen hade vi danslektion med CaroleAnn och det var helt klart barnförbjudet! Sjukt kul att se Andreas försöka sig på att ligga på en stol med benen i luften och samtidigt försöka se sexig ut. Efter vi hade dansat hade vi föreläsning med Jenny som pratade skador. Sen tog vi på oss finkläderna, åkte in till Vingåker och åt en helt underbar middag, tack Maria! <3

Resten av helgen bestod av en sjujäkla massa dans som jag inte kunde vara med på eftersom jag fortfarande är sjuk.. Men fick ändå otroligt mycket inspiration, framför allt från Alexander som hade helt fantastiska koreografier!

Förutom dansen så han vi även med: Kex och mys hos Maria, spökrundor med barnen, krig mellan lärarna och de äldsta eleverna vilket resulterade med ägg i taket och Mr. Muscle i Alex panna :D Herregud, vad jag har skrattat den här helgen! Bilder kommer så fort jag fått tag på dom :)


Kommentarer
Postat av: Alisa -[ Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Tack för din röst i Alisas Blogg Awards!

Välkommen åter:)

2009-08-10 @ 08:35:37
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0