Människans definition av den 25e

Jättekul, den 25e smäller det! Lön, tänker ni.

För det första; Min lön kommer den 27e.
För det andra; Det enda jag tänker på har med en viss första kyss att göra.

Idag har ändå varit en relativt bra dag. Gick upp och sprang imorse, hurtigt hurtigt! Kom tillbaka och fixade mig för att sedan bli upphämtad av Sofie. Det blev en sväng ner till stan, för lunch, sedan till Gökstenskolan för att hämta och skjutsa Nathalie, för att sedan åka till Tuna Park och sen hem. Bytte om och åt, sen åkte jag och jobbade. Efter jobbet bar det av till Stina med Madde för att kolla på SYTYCD, myselimys!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag färga och klippa Sofie, Filip får sig nog också ett tag med saxen! Sen jobb och sen får vi se vart livet tar en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0