&%#(9fj("&¤890("#()/¤=!

Hej på er igen!

Guess what? Jag är fortfarande i Norrköping! Tåget blev inställt, jag missar alla lektioner och är sjukt irriterad! Inte på SJ, inte på vädret utan att folk inte har någon förståelse för en situation som jag inte kan göra ett skit åt. Jag har gjort allt jag kunnat för att ta mig tillbaka till Eskilstuna men jag kan tyvärr inte ändra hur vädret är. Tänker inte låta mig själv bli nertryckt över det här, nej nej.

Nästa tåg (om det går) går 14.30 vilket resulterar i att jag inte ens hinner till min sista lektion. Får se om jag blir kvar här några dagar till eller om jag åker hem. Vi har ju sportlov nästa vecka så man kanske skulle passa på att vara kvar. Tråkig start på lovet bara. Skittrist.

Nu ska jag ta mig en dusch och blir förhoppningsvis på lite bättre humör efter det. Ciao!


Jag.. För tillfället.

Kommentarer
Postat av: Moa(:

Det är inte ditt fel över huvudtaget Sara! Vädret kan ingen rå för! :(

2010-02-21 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0