Sjukligt trött!

Idag är tredje dagen då jag är så sjukt trött att det inte finns ord! Problemet är att jag ändå aldrig tycks kunna somna.. Somnar typ alltid runt 02.00 vare sig jag vill eller inte. Men idag är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig och bara dö i sängen.

Idag har jag varit på Årby-skolan och undervisat i 2,5 timme. Alla 9:or ska ha en musikal i slutet av terminen med Michael Jackson-tema så idag var jag där ute och lärde alla avslutningsnumret. Det gick superbra, dom var så duktiga! Kaxiga, men duktiga! Timmarna gick snabbt och sen bar det av till dansen för att ha en till lektion. Nu sitter jag här i jobbkläderna fortfarande, ska sätta fart mot duschen på bums!

Imorgon är jag så gott som ledig, SKÖNT! Har bara en lektion på kvällen och det är tävlingsträning inför helgens tävling i Vallentuna. Så det är en kul lektion, bara massa pepp! Både Maria, Fia, Mehedi, Martin och Lisa ska med så det kommer bli en finfin tävling, det känner jag på mig! Även om Maria ska vara domare är det skönt att ha henne där. Innan det ska jag hinna ner till stan en snabbis för lite ärenden.

Nu väntar duschen på mig! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0