To-do-list

Att göra innan bussen åker 16.30!

- Hämta skorna till Daniella
- Köpa läpppennan från Make Up Store
- Köpa mjukisdressen jag spanat på i evigheter
- Monki
- Packa
- Fixa mat inför resan

Det här kommer vara en så sjukt spännande tävling! Dels för att jag sett hur mycket eleverna utvecklats och taggat inför den här tävlingen. Men också för att vi har mycket nytt som händer den här tävlingen. Linnea ska köra sin första Superstar-tävling, dessutom i 12-15-klassen! Move ska köra sin första tävling i A-klass, Rebecka och Julia ska köra sin första tävling i star, och Jonte ska förhoppningsvis fånga sista pricken till Superstar imorgon!

Så det kommer vara en stor dag imorgon! Ikväll spenderas resan på bussen, är framme runt 21.00-21.30 tror jag. Då blir det flätning och brun-utan-sol-sprayning på 7 taggade A-klass-tjejer. Ska bli så mysigt! Jag har inte sett fram emot en tävling så här mycket på länge. NU KÖR VI!

Hörs på söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0