Uppe med lata tuppen

Gissa vad? Jag är uppe och vaken och har redan städat badrummet! Det är 'once in a lifetime' ska jag säga! Vanligtvis brukar jag ligga och snooza nu och inte gå upp förrän om en timme. Galet men det är rutinerna jag har när man jobbar sent och är helt uppe i varv när man dansat i 5 timmar.. Men inte klagar jag :)

Varför städar jag då? Jo, för idag får jag besök från Norrköping! Sjukt, men det är nog första gången en vän kommer upp bara för att träffa mig och ändå har jag bott här ett år.. Men jag antar att det är längre från Norrköping och hit än tvärtom, eller?

Ska fortsätta plocka lite här hemma för sen ska jag ju som sagt åka och handla med Sofie! Snålåka, haha! Har ju ingen bil och vill alltid storhandla på Coop Forum eller Ica Maxi då det är så mycket billigare. Å andra sidan är det så mycket längre bort, tyvärr. Tur att man har världsbästa Sofie med bil!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Martina & Nova

Hej snutta!! Gu så längesen det var jag läste din blogg. Ska bli ändring på det nu;) saknar lite bilder dock...;P Allt väl? puss

2010-10-06 @ 12:06:38
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0